Γρήγορο αδυνατισμα κοιλιας

ΚΆΨΟΥΛΕΣ REDUSLIM

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΙΜΗ
9.5

Αποδεδειγμένα συστατικά απώλειας βάρους.

9.7/10

Κάψτε περισσότερες θερμίδες σε ηρεμία.

9.3/10

φυσικά συστατικά στοχεύουν στο επίμονο

9.0/10

Ένα από τα λίγα συμπληρώματα απώλειας βάρους.

9.8/10

Πως λειτουργεί ;

  • Διαθέτει καθαρή οργανική φυτική πρωτεΐνη από οργανικά μπιζέλια και φυτικά οργανικά σπόρους, σπόρους και όσπρια
  • Ικανοποιήστε την πείνα και μείνετε γεμάτοι περισσότερο
  • Ενισχύστε την ενέργεια και χτίστε τη μυϊκή μάζα Χρησιμοποιήστε προ ή μετά την προπόνηση
  • περιέχει βασικές πρωτεΐνες που περιορίζουν την όρεξή σας αυξάνοντας με ασφάλεια τα επίπεδα των ορμονών, ώστε να μπορείτε να αισθάνεστε γεμάτοι περισσότερο

Η απώλεια βάρους γενικά είναι δύσκολη, και ακομα πιο δυσκολη στην κοιλιά γιατι μπορεί να αισθανθεί ανυπέρβλητη. Δεν είναι όλα στο μυαλό σας , αν θέλετε να πετύχετε το αδυνατισμα κοιλιας «Είναι ουσιαστικά αδύνατο να πείτε σε μια συγκεκριμένη περιοχή του σώματός σας να επιταχύνει τον μεταβολισμό του λίπους».

ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΟΙΛΙΑΣ  ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ;

Είναι ένας άξιος στόχος το αδυνατισμα κοιλιας, επειδή είναι «δυστυχώς η πιο επικίνδυνη τοποθεσία αποθήκευσης λίπους», λέει ο Lawrence Cheskin, MD, πρόεδρος του τμήματος μελετών διατροφής και τροφίμων στο Πανεπιστήμιο George Mason και αναπληρωτής καθηγητής υγείας, συμπεριφοράς & κοινωνία στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins. Επειδή το λίπος της κοιλιάς , επίσης γνωστό ως σπλαχνικό λίπος, ή το βαθύ κοιλιακό λίπος που περιβάλλει τα όργανα σας, είναι πιο προσωρινό, κυκλοφορεί σε όλη την κυκλοφορία του αίματος πιο τακτικά. Και επομένως είναι πιο πιθανό να αυξήσει την ποσότητα του λίπους στο αίμα σας, αυξάνοντας τα επίπεδα σακχάρου.

ΣΧΕΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

 Ας μιλήσουμε για το γιατί θέλετε να χάσετε βάρος
Εντάξει, καταλαβαίνετε: λίπος στην κοιλιά = κακό. Αλλά πώς το χάνεις; Πρέπει να σκεφτείτε πέρα ​​από δυστοκίες και σανίδες και να υιοθετήσετε μια καλά στρογγυλή προσέγγιση. «Πρέπει να χάνεις περισσότερο λίπος στο σύνολό του», συμφωνεί ο Chris Gagliardi, πιστοποιημένος προσωπικός εκπαιδευτής στο American Council on Exercise (ACE). Χωρίς άλλη παραλλαγή, εδώ είναι οι καλύτεροι τρόποι για να χάσετε λίπος στην κοιλιά μια για πάντα.

 

1. Αποδεχτείτε ότι οι συμπεριφορές σας θα προσαρμοστούν.

Ένα μεγάλο μέρος της απώλειας βάρους είναι απλώς να γνωρίζετε τις αποφάσεις που παίρνετε. Για παράδειγμα, όταν βρίσκεστε έξω σε happy hour με φίλους, μπορεί να χάσετε το πόσο τρώτε ή πίνετε. Αλλά αν περάσετε ένα δευτερόλεπτο για να πάρετε πίσω και να αντιληφθείτε αυτό το γεγονός, μπορείτε φυσικά να το διορθώσετε. «Η συνειδητοποίηση και έπειτα ο προγραμματισμός για τι άλλο μπορώ να κάνω, αυτό θα μπορούσε να μου δώσει το ίδιο όφελος από την κατανάλωση άνετων τροφίμων», λέει ο Gagliardi.

 

2. Παρακολουθήστε τις θερμίδες σας.

Η πιο βασική προσέγγιση για την απώλεια βάρους είναι η καύση περισσότερων θερμίδων από ό, τι καταναλώνετε. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι 3.500 θερμίδες ισούται με ένα κιλό λίπους, μια εφαρμογή απώλειας βάρους – ή ακόμα και ένα στυλό και χαρτί – μπορεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε πόσες θερμίδες χρειάζεστε για να κόψετε από τη διατροφή σας ή να κάψετε στο γυμναστήριο για να πετύχετε τους στόχους σας . «Αν επρόκειτο να κάψετε 500 περισσότερες θερμίδες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, αυτό θα οδηγούσε σε 3.500 θερμίδες την εβδομάδα και ένα κιλό απώλειας βάρους», λέει ο Gagliardi.

 

3. Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες.

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε εκλεπτυσμένους υδατάνθρακες και ζάχαρη δεν εξομαλύνουν πραγματικά την πείνα σας, οπότε καταλήγετε να αναζητήσετε περισσότερα. Αντ ‘αυτού, τρώτε περισσότερα ινώδη τρόφιμα όπως ψωμί ολικής αλέσεως, βρώμη, λαχανικά, φρούτα, φασόλια, όσπρια και σπόρους chia. «Σας γεμίζουν περισσότερο», λέει ο Δρ Cheskin, καθώς οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν την πέψη σας.

Μια μελέτη του 2015 από το Annals of Internal Medicine έδειξε ότι για όσους έχουν δυσκολία μετά από μια αυστηρή δίαιτα, η απλοποίηση της προσέγγισης απώλειας βάρους με την αύξηση της πρόσληψης ινών μπορεί ακόμα να οδηγήσει σε απώλεια βάρους. Οι γυναίκες πρέπει να στοχεύουν σε τουλάχιστον 25 γραμμάρια φυτικών ινών ανά ημέρα (βάσει 2.000 θερμίδων) δίαιτα, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες οδηγίες διατροφής των ΗΠΑ. Ξεκινήστε με το πρόγραμμα διατροφής με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

4. Περπατήστε κάθε μέρα για ενα γρήγορο αδυνατισμα κοιλιας

Εάν δεν έχετε καθιερωμένη ρουτίνα άσκησης, «το περπάτημα είναι ένα πολύ καλό σημείο εισόδου για τους ανθρώπους», λέει ο Gagliardi. Μια μικρή μελέτη που δημοσιεύθηκε στο The Journal of Exercise Nutrition & Biochemistry διαπίστωσε ότι οι παχύσαρκες γυναίκες που έκαναν ένα πρόγραμμα περπατήματος για 50 έως 70 λεπτά τρεις ημέρες την εβδομάδα για 12 εβδομάδες μείωσαν σημαντικά το σπλαχνικό τους λίπος σε σύγκριση με μια καθιστική ομάδα ελέγχου.

 

5. Ξεκινήστε την προπόνηση δύναμης.

Είναι σημαντικό να κάνετε προπόνηση σε ολόκληρο το σώμα εάν θέλετε να χάσετε λίπος στην κοιλιά – ειδικά αν προσπαθείτε να το κρατήσετε μακριά για μεγάλες αποστάσεις.

Διαβάστε περισσότερα :

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *