Πώς κατάφερε ο Πάνος Καμμένος να αδυνατίσει

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ : ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Ο Πάνος Καμμένος είχε ξεκινήσει προσπάθειες να χάσει τα παραπανίσια κιλά εδώ και τρία χρόνια. Το αδυνάτισμα του Καμμένου ήταν αποτέλεσμα εφαρμογής διάφορων μεθόδων. Στην αρχή ο ίδιος ακολούθησε για το αδυνάτισμα τη μέθοδο του βελονισμού, σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή και ελαφριά άσκηση. Στη συνέχεια υποβλήθηκε σε επέμβαση και αφαίρεσε ένα μεγάλο κομμάτι του στομάχου. Συγκεκριμένα υποβλήθηκε σε λαπαροσκοπική επιμήκη γαστρεκτομή. Είναι επέμβαση που γίνεται λαπαροσκοπικά και η νοσηλεία διαρκεί δύο ημέρες.

ΠΩΣ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ

Ο Πάνος Καμμένος δεν είναι ο μόνος που ταλαιπωρήθηκε φυσικά από το πρόβλημα της παχυσαρκίας. Ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού αντιμετωπίζει προβλήματα βάρους από την πρώιμη κιόλας ηλικία της εφηβείας. Ποιοι είναι όμως οι αποτελεσματικότεροι τρόποι για να αδυνατίσει κάποιος; Σίγουρα, μπορείς να χάσεις βάρος γρήγορα. Υπάρχουν πολλές αυστηρές δίαιτες με τις οποίες βλέπεις πολύ γρήγορα αποτελέσματα, που σε αφήνουν όμως να αισθάνεσαι πεινασμένος. Επίσης είναι συχνό φαινόμενο όσοι ακολουθούν τέτοιου είδους δίαιτες μακροπρόθεσμα να
ξαναπαίρνουν τα κιλά. Για να διατηρήσεις μόνιμα τα κιλά σου είναι καλύτερο να χάσεις το βάρος αργά. Και πολλοί ειδικοί λένε ότι μπορείς να το κάνεις αυτό χωρίς να κάνεις δίαιτα. Αντ ‘αυτού, το κλειδί είναι να κάνεις σωστή διατροφή.

1. Μη ξεχνάς να τρως πρωϊνό

Η παράλειψη του πρωινού δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Χάνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και καταλήγεις να τρως περισσότερα μικρογεύματα όλη την ημέρα επειδή αισθάνεσαι ότι πεινάς.

2.Να τρως τακτικά γεύματα

Το φαγητό σε κανονικές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας βοηθά στην καύση θερμίδων με ταχύτερο ρυθμό. Μειώνει επίσης τον πειρασμό σε σνακ και τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη.

3.Φάε άφθονα φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και λιπαρά και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες – 3 βασικά συστατικά για την επιτυχή απώλεια βάρους. Περιέχουν επίσης πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

4.Γίνετε πιο δραστήριος

Το να είσαι ενεργός είναι το κλειδί για να χάσεις βάρος και να το κρατήσεις μακριά. Εκτός από τα αμέτρητα οφέλη για την υγεία, η σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη των υπερβολικών θερμίδων που είναι δύσκολο να χάσεις μόνο μέσω της διατροφής. Μπορεί να μην σου αρέσει η γυμναστική αλλά σίγουρα θα υπάρχει κάποιο άθλημα ή δραστηριότητα που απολαμβάνεις και κάνεις με ευχαρίστηση. Βρες τι σου αρέσει και προσπάθησε να το βάλεις στην καθημερινότητά σου.

5. Πιες άφθονο νερό

Οι άνθρωποι συγχέουν μερικές φορές το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας. Μπορεί να καταλήξεις να καταναλώνεις επιπλέον θερμίδες όταν ένα ποτήρι νερό είναι πραγματικά αυτό που χρειάζεσαι.

6. Να τρως τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Τα τρόφιμα που περιέχουν πολλές ίνες μπορούν να σε βοηθήσουν να αισθανθείς κορεσμό, κάτι που είναι ιδανικό για το αδυνάτισμα. Οι ίνες απαντώνται μόνο σε τρόφιμα από φυτά, όπως φρούτα και λαχανικά, βρώμη, ψωμί ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι και ζυμαρικά, καθώς και φασόλια, μπιζέλια και φακές.

7.Χρησιμοποίησε μικρότερα σκευή

Η χρήση μικρότερων πιάτων μπορεί να σε βοηθήσει να φας μικρότερες μερίδες. Χρησιμοποιώντας μικρότερα πιάτα και μπολ, συνηθίζεις σταδιακά να τρως μικρότερες μερίδες χωρίς να πεινάς.

8. Απέφυγε το πρόχειρο φαγητό

Για να αποφύγεις τον πειρασμό, μην αποθηκεύεις πρόχειρο φαγητό όπως σοκολάτα, μπισκότα, πατατάκια, γλυκά και ανθρακούχα ποτά στο σπίτι. Αντ ‘αυτού, επέλεξε υγιεινά σνακ όπως φρούτα, αλατισμένα κέικ ρυζιού, κέικ βρώμης και χυμό φρούτων.

Leave a Comment